onsdag den 24. oktober 2012

GTA V artwork

Så kom der endelig noget nyt omkring det længeventede spil: Grand Theft Auto V. Rockstar Games' præmiehingst i stalden er bestemt ingen mindre sag, og studiets beskedne udgivelser af screenshots og en enkelt trailer har medført en del gisninger, forhåbninger og drømme. Grand Theft Auto har et særligt sted i mit hjerte. I min sjæl. Det er en de få spilserier, som jeg har fulgt fra start til nu. Det er faktisk den spilserie, som jeg skriver speciale om. Jamen dog!


Hvad er der så kommet af nyt? Nyt artwork! Og nyheden om at der snart kommer nye, håndgribelige informationer om spillet. Blandt disse informationer kunne meget vel tænkes at være en udgivelsesdato! Jeg holder håbet højt og drømmene levende omkring et spil, der uden tvivl bliver et af årets største udgivelser. Jeg er stor fan af spilserien, men jeg håber inderligt, at de har gjort styringen mindre tung. Styringen i GTA IV var jo helt håbløst tung og akavet. Med hensyn til en udgivelsesdato så tvivler jeg imidlertid på, at spillet bliver udgivet tidligt i 2013. BioShock Infinite (et andet spil som jeg glæder mig meget til!) udkommer nemlig omsider d. 26. februar, så det vil give mening at udgive GTA V tidligst i slutningen af marts eller april. Men kære Rockstar Games, jeg og mange andre venter spændt på mere info! I må endelig ikke tøve med at give dem!



English version:

Finally! Something new about Rockstar Games' prize stallion, Grand Theft Auto V. This game is most certainly no small matter and the modest amount of releases regarding trailers, screenshots and even basic info has created many dreams, hopes and theories regarding the game. Grand Theft Auto has a special place in my heart. In my soul. It's one of the few series that I've actually followed from the beginning. It's the game series which I'm basing my Master's Thesis on. Oh dear!

So, what news do I bring? Well.. New artwork! And the promise of more info about the game will be coming very soon. This could mean that we'll be getting a release date sometime soon! My hopes and dreams about this game live on and I do really hope that they'll make the character controls more "light" in the new game. The controls in GTA IV was hopelessly heavy and awkward. About the release date, I doubt that they'll be releasing the game in early 2013, since BioShock Infinite (another game I'm looking forward to!) is finally coming on February 26. A likely release date, if it's going to be in the Spring, would be late march or april, I think. But dear Rockstar Games, I and many others are eagerly awaiting more info! Please don't delay anything!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar