lørdag den 7. april 2012

Ugens Trailer: Borderlands 2

Ugens Trailer? Jamen hør hov. Hvad er nu det for en krabat? Ugens Trailer er såmænd, hvad titlen siger: Ugens Trailer. Men det kan også være ugens film, video eller andet, som er speciel eller særlig på en eller anden måde. Hvem udvælger disse videoer? Det gør jeg naturligvis, og jeg er skam ikke bleg for at fortælle årsagerne!

"Get ready to joy puke your face off"

I denne uge har jeg valgt en ældre video, for jeg synes, at den fortjener opmærksomhed. Det er den voldsomme "Doomsday Trailer" til Gearbox Softwares episke shooter, Borderlands 2, der får release d. 18. september i år, og vi er mange, som glæder os! Traileren viser os mange gameplay-elementer, herunder karaktererne, våben og ikke mindst hints om plottet samt størrelsen på verden (Pandora), og den gør det effektivt, underholdende og eksplosivt. Man får sjældent ro til at trække vejret i traileren ved dens non-stop tempo og buldrende techno-beat, og det er netop signalet, som den forsøger at sende: Spillet bliver som traileren! Det bliver sindsygt, det bliver skørt, det bliver over-the-top. Det bliver Borderlands 2!



Det første Borderlands er et hit hos mig og mange af mine gamer-venner, men vi var skeptiske: Cel-shaded-grafik var ikke just et kvalitetsstempel, da det først udkom i 2009, og det mindede på mange måder om Fallout 3, men du godeste hvor tog vi fejl! Stadig den dag i dag booter vi op for det oprindelige Borderlands og går amok på Pandoras nærmest endeløse sletter. Borderlands 2 er derfor en absolut no-brainer: Den skal på hylden, og skiven skal i konsollen på udgivelsesdagen! Tjek traileren ud nedenfor og se, hvorfor jeg har valgt den som Ugens Trailer!




"Pandora's changed.. Are you ready?"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar